Recenze videoklipu Skyscraper

19. července 2011 v 9:52 | alice |  Unbroken
V posledních dnech, na sebe Demi Lovato upozornila strhujícím novým singlem "scyscraper" , který zdánlivě vzal svět útokem (nebo alespoň na internetu). A v čem může být popsán jako " neuvěřitelně osvěžující změna tempa , "Důvodem pro její náhlý nárůst popularity nemá nic společného s ironií, náš rodící se pocit nadřazenosti a koťata (viz: každý populární YouTube klip v novodobé historii , Rebecca blacks "friday"), a vše, co souvisí s prostým faktem, že se snaží vyzpívá to zlo z ní .
Ale v tom, že jsem pravděpodobně bagatelizovat několik dalších důvodů pro píseň schopnost proplout DIN. Jako například, vše, co se stalo v životě Lovato vedoucí až k tomuto bodu, nebo jak, protože to, že se spojuje s písní způsobem, že většina si nemyslel, že je to možné. Ona odhaluje nové hlubiny s každou poznámku, a když udeří, že poslední refrén, a její hlas je nucena se rušit, dobře, pokud nechcete dostat husí kůži, pak je to docela dobrá šance, že nejste naživu.
Stručně řečeno, s jednou písní, Demi Lovato vyrostla přímo před našima očima .Je to něco, jako jsme všichni podali toto zbrusu nový talent, zdánlivě z ničeho, a nevíme, jak reagovat. Takže je dobře, že taková kariéra výrobu jednoho nyní přichází s přiměřeně silným hudebním videoklipem, který je zbavený veškerých triků (žádné komplikované kostýmy, epické standardní situace a oslnivé speciální efekty), ale přesto dokáže balení emocionální pecka.
Režie: Mark Pellington (a člověk, který ví něco o výrobě kultovních klipů), "skyscraper" není spojení ničeho jiného než zpěvu melodie na pustém terénu Bonneville Salt Flats . Jistě, je tu nějaký výrazně vlající látky a některé rozbité sklo, ale opravdu, píseň je hvězda. A to jednoduchosti je perfektní tady, protože skladba obsahuje všechnu potřebnou pyrotechniku.
K dispozici je také moment, který těsně před závěrečným sborem, kde Lovato se dívá přímo do kamery a skoro se rozpláče . Nejsem si jistý, jestli je jednání, nebo ne, ale o tom pochybuji, a opravdu, není to jako na tom záleží. Ne, když zpěvák připojí k písni na takové tělesné úrovni, zejména ten, který už tím prošel . S "scyscraper" Lovato chce nejen dokázat, že ona je schopná pozoruhodných věcí, ale že to přežila taky. A opravdu, není nic víc užtřeba říci. Ne, když se všechny písně mluví za vás.
Co si myslíte o videu "scyscraper" ? Podělte se o své hodnocení v komentářích.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa